Okey, alkaa olemaan pieni kiire. Muutto lähestyy. Tallinnaan pitäisi mennä, ihan kuin joku mua sinne aseen kanssa pakottaisi menemään. Kuitenkin, eilen kävin vaihtamassa valuuttaa, euroja eekeiksi. Siis, EKK. Estonian kruunu. Oletan.

Buah, perus fiilikset ovat edelleen: väsynnyt ja tylsistynyt.Joten ei mitään uutta siinä. Jossain vaiheessa alkoi vituttaa mun työkaverit. EVVK. Kauheita ihmisiä. En vaan jaksa heitä. Onneksi kukaan ei pakota mua viettämään vapaa-aikaani heidän kanssaan, luulen et siinä vaiheessa menisi järki. Kysyn vaan, missä on juju kun ihmisten on pakko haukkua toisaan heti kun on mahdollista? Se ei ole kivaa. Varsinkun satut kuulemaan mitä he puhuvat minusta. Oikein mukavaa, siksi toi risteily tulee olemaan helvettiä, onneksi ei ole pakko viettää aikaa heidän kanssa laivalla tai edes Tallinnassa, you know my dear, mulla on omat suunnitelmat: historiaa ja salmiakkia. Sounds like a plan.

Ensi kuussa pitäsi koittaa pukertaa Lahden suuntaan, mummo soittelee mulle ikäviä puheluita ja kyselee koska se Jonna on tulossa käymään mummolassa. Wunderbra.

Helena soitti ja kysyi kiinnostaisiko mua reissu Lissaboniin. Portugali. Siis, PORTUGALI. TOTTA HELVETISSÄ MUA KIINNOSTAA.

Sit koska oletan ettei kukaan marmata eräille tahoille ollenkaan Armenian kansanmurhasta niin mun on aivan pakko huomauttaa että Turkissa oli taas yksi oikeudenkäynti liittyen aiheesseen turkkilaisuuden loukkaaminen > kirjassa puhuttiin armenialaisten kansanmurhasta. Ja just oli uutisissa et Turkin tulisi antaa jonkinlaista näyttöä siitä että sopivat Euroopan unioniin. Näin se homma hoidetaan. Hyvä Turkki!

Tsau:)