Tiedän tiedän, en ole kirjoittanut aikoihin mutta toisaalta tuskin kukaan tätä edes lukee ja jos lukee niin hyvä niin. Ensin muutama positiivinen asia. Orskan bileet ovat parin viikon päästä ja me ollaan Minnan kanssa järjestämässä pieniä aloitus pippaloita labraan. Maailman paras idea, juoda nyt viinaa labrassa. Me naureskeltiin Minnan ja Heidin kanssa et me voitas autoklavoida koeputkia ja juoda salmiakkikossu shotteja niistä. Jees jeees! Minna on aika tapaus, se jaksaa olla iloinen joka päivä. Me oltiin Ompussa shoppailemassa viikko sitten, meillä on sama ongelma, mitä hittoa me puemme niihin bileisiin päälle. Tilasin Halensilta ruskean hameen, jonka piti tulla syyskuun alussa. Niin alussa ja alussa mut ei ole viellä kuulunut. Minna sanoi tänään et tietty tulee 27.päivä. Ahdistaa, pitääkö mun tosissaan alkaa ettiä uudestaan jotain vaatteina niihin bileisiin? Niin juu, ja sit me mennään Luxiin, siis, minä, Minna, Heidi, Mari, Mikko, Katja ja Tuuli. Kuulemma mukaan on myös tulossa Analyyttisen porukkaan. Hitto, hitto, hitto. Se ei sovi yhtään. Jotkut joita ihan oikeesti mun elämä kiinnostaa tietävät miksi ja jos ette tiedä niin voisitte joskus vastata siihen puhelimeen. Se ei ole niin vaikeeta, paina vain sitä vihreää luurin kuvaa. Voilá! Voi olla että onnistuit vastaamaan puhelimeen jos et niin vittu sulla on ongelma. Annyway, hyvä uutinen numero kaksi. Dir en grey tulee Suomeen. YAY! Mä olen menossa sille keikalle Eonian kanssa. Meidän pitäisi mennä myös Kanan ja Moi dix Moisin keikalle yhdessä. Ja sitten se kolma uutinen; voi olla että mut pian vakinaistetaan, mikä ois mukavaa ajatellen tulevaisuutta. Fakta kumminkin on että mun työt jatkuvat. Mikä tarkoittaa sitä et minä lähen talvilomalla Japaniin. Miksi ihmeessä mä nyt siirtäisin lomaani kevääseen jos ihminen jonka kanssa mun piti lähteä ei ole tavoiteltavissa. Vaikka mä nyt häslään usein omiani ja ehkä samalla koitan hakea hieman huomiota niin en mä nyt ihan huvinvuoksi aina koita ottaa yhteyttä. Mä jotenkin arvasin et mun muutollani tulee olemaan joitain seurauksia. Yksi niistä on se että jonkin ajan kuluessa ne kaveri jotka mulla oli Lahdessa katoavat. Harmi, koska ne kaverit ovat olleet yksi syy millä mä olen jaksanut asua täällä. Nyt kai pitää löytää joku toinen keino pärjätä. Hyvä juttu on se että olen tutustunut muutamaan ihmiseen täällä. Onneksi mun japanin kielen kurssi alkaa ensi viikolla, saan jotain muuta ajateltavaan. Ei tarvitse olla niin masentunut. Kai mä olin naivi kun ajattelin että hekin haluavat pitää yhteyttä muhun vaikka en enää asu samassa kaupungissa.  Ai niin, mulla on kaksi gerbiiliä, Miku ja Kyo. Ne ovat sitten suloisia.

-Huomenna on uusi päivä