Jeps, eilen alkoi japanin kielen opiskelu. Opettaja on mukava. Haukkui amerikkailaiset. He eivät kuulemma osaa mitään-nojoo-tällä hetkellä voisin samaistua väittämään. Joku niistä hiton elmoista joka ylläpitää Triviumin myspace blogia, siis joku Triviumin jäseneistä tai sitten Ninju ei osaa kirjoittaa niin yksinkertaista kaupungin nimeä kuin Tampere. Se oli Tempre. Missä hemmetissä on Tempre. No ystävällisesti huomautin asiasta heille. Mukavia poikia kun ovat niin he korjasivat virheen. Danke schön:) Triviumista tuli mieleen, kysyin heiltä voinko käyttää heidän tekemää Suomen lippu logoa ja painattaa sen paitaan. Aatelkaan nyt, se näyttäis hyvältä esim. futismatseis. Annyway, luultavemmin Paolo mailasi mulle ja mä sain luvan käyttää sitä logoa. Jee Jee! Toivon mukaan saan painatettua sen logon paitaan ennen The Black Crusadea. Koska laitan sen paidan sinne. Yeah Yeah!

Antti Muurinen siirtyy HJK:n. Adios amigo. Mähän en halunut sitä ollenkaan FC Lahtea valmentamaan mutta eivät he minun mielipidettäni kaipaa joten nyt on aika iloita. Ainoa huono juttu koko asiassa on se et FC Lahti on pelannut hyvin tällä kaudella ja ois mukavaa et sama meno jatkuisi ensi vuonna. Nyt jännätään kuka valmentaa Lahtea ensi vuonna. Heheh, Taulo teki maalin Kotkassa. Se oli aika tyylikäs. Kyllä se poika osaa pelata. Harmitti kun eka puoliaika jäi näkemättä. FC Lahti pelaa seuraavan pelin Tamua vastaa, tasapeli ois hyvä. Annyway, HJK. Jos mä jotain suomalaista jalkapallojoukkuetta inhoan niin se on ehdottomasti HJK. A) ne on liian yliarvostettuja. B) ei ne oikeesti oo edes hyviä C) periaatekysymys.

Argh, se vitun maahanmuuttajakyttääjä on taas toiminnassa. Miks mulle aina käy näin? Mä saan aina kimppuuni kaikki hullut. Valitin asiasta jo Heidille ja Minnalle, ja parille muulle kaverille.

Niin, joo, mä haluan takaisin Lahteen. Jos saan oman alan töitä Lahesta niin ehdottomasti haluan muuttaa takaisin sinne.

Trivium

On ne sitten mukavia :) Paolo, Matt, Corey & Travis

Sayonara